donderdag 16 februari 2012

Afscheidslied

Tijdens de begrafenis gebruikten we het liedje In perfect harmony van within temptation (voor de intro zet je best je geluid hard genoeg)
Dit liedje heeft een speciale betekenis in ons gezin. We hoorden het voor het eerst toen we zwanger waren van onze oudste dochter. We gebruikten het tijdens haar doopviering omdat we het zo mooi en krachtig vonden. Maar de tekst klopte er niet helemaal bij.
Voor Kobie's begrafenis echter vonden we deze tekst perfect.

Al lang vraag ik me af wat de achtergrond is van deze tekst. Ik vermoed een moeder die haar kind tijdens de zwangerschap heeft verloren.
Wat denken jullie? Of kent er iemand het origineel verhaal erachter?

2 opmerkingen:

  1. Hey Heidi,
    Ik ken het liedje maar weet het verhaal erachter niet.Ik dacht dat " our farewell" over het verlies van een kindje ging maar ben niet zeker.
    Xxx Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk het wel Sandy, goeie tip! Lijkt me heel toepasselijk voor oudere kindjes.
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen